2017-09-28

Bokmässan 2017

Idag glömde jag mobilen hemma, och utan mobil har jag inget nät på arbetsrummet. Dagens program gick ut på att förbereda mig för bokmässan i Göteborg, och till det behöver jag kunna läsa mejl etc. Så jag körde hem igen och har nu förberett mig, packat och fixat. Det blir en snabbvisit på mässan för mig i år, bara två dagar. Jag har ingen ny bok ute men har ändå lyckats roffa åt mig tre programpunkter (dock inga seminarier). Här är de:

Nu borde jag då redigera lite också. Men hunden borde få en promenad, och jag borde yoga, och så skall jag laga nån slags lunch... Kanske det inte blir så mycket redigerat idag. Och kanske det är helt OK.

1 kommentar:

  1. Åh det här hade jag velat lyssna på. Anne på Grönkulla var en av mina favoritböcker när jag var yngre (är nog det fortfarande).

    SvaraRadera