2016-11-10

Inte än...

Argh, jag blir galen, jag får tyvärr inte berätta om hemligheten idag ännu! Kanske nästa vecka...

Snön fortsätter falla, vi har en lång inkörsfart att hålla ren och väldigt liten tomt att sätta all denna snö på. Fortsätter det så här hela vintern får vi problem.

Jag försöker sätta mig in i mitt manus igen, men varje gång det varit avbrott av olika orsaker tar det en stund att göra det. Jag har i alla fall en känsla av att jag är på rätt väg nu, för första gången sedan jag började arbeta med det (det var roligt och lätt där ett tag, men jag visste hela tiden att riktningen var fel), så det är alltid något.

4 kommentarer:

  1. Jag vet jag vet. Spöket i övre våningen på Dönsby har berättat ALLT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jäkla glappkäftade spöke! Jag skall allt lära det en läxa.

      Radera
  2. Väntar ivrigt på Nånting Stort och förhoppningsvis roligt. Tänker hoppfullt "film"! Om ingen ännu kommit på det så är jag förvånad. Dina böcker skulle kunna bli riktigt bra på film :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag HOPPAS att jag inom de närmaste dagarna kan berätta vad det är!

      Radera