2016-11-09

Elände och lyx och hemligheter

I den här bloggen tänker jag inte låtsas om att det finns nån världspolitik. Bara så ni vet. Orkar inte med det just nu.

Jag har just varit på en kort men intensiv PR-resa till Stockholm och talat om Naondel. Skugge &Co sköter Naondels PR i Sverige och de hade ordnat några intervjuer, och sedan en underbar middag på måndag kväll på Konstnärsbaren. "Syndens näste, kulturelitens stamhak, husmanskostens högborg", så beskrivs restaurangen på sin hemsida, och synd såg vi inte så mycket av men maten var verkligen superb.

Dit kom några gamla vänner och en bunt nya, och jag fick bland annat träffa Karin Jihde från Mellan raderna-podden, samt Sofia och Katta från En förbannad podd. Det var väldigt roligt att få sätta ansikten på bekanta röster! Jag rekommenderar båda poddarna varmt.


Havets Wallenbergare - mums!

Karin Jihde, Fridah Jönsson från Skugge &Co och Maria Lindén som intervjuade mig.

Alltid lika fab Mats Strandberg!

Som synes älskar jag att bli intervjuad av Helena Dahlgren!

Mellan de coola chicksen Sofia och Katta

Det kändes väldigt lyxigt att få jetseta av och an till Stockholm för att prata om boken, och dessutom uppgraderades jag till Business Class för hemresan, och jag har aldrig rest business förr. I planet var skillnaden ju minimal, men loungen man fick tillgång till... fick jag sitta i en sån varje gång jag flög vore jag på resande fot nästan jämt.

OCH! I morgon. I morgon kommer jag att kunna berätta något stort här på bloggen. Något Stort. Watch this space.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar