2016-10-24

VINNARNA!

Det kom så många bidrag till tävlingen att jag beslöt att lotta ut inte en, inte två utan TRE ex av vackra, mjukpärmade Maresi! Jag skrev ner alla deltagarnas namn på solgula lappar.

Sen lade jag dem i min svarta trollkarlshatt och lät sonen spela fru Fortuna.




Stort tack till alla som deltog! Och tack för alla fina boktips, att-läsa-listan blev ännu längre nu! Kan vinnarna Linn, Anna-Lena och TildaLuna skicka mig mejl på maria (at) mariaturtschaninoff punkt com (skriver ut adressen så där för att slippa spam, men ni fattar, och OBS jag skrev fel adress först, ändrade nu!), och ge mig sina fulla namn och adressen dit ni vill att boken skall skickas plus ev vem jag skall dedikera den till så får ni böckerna på posten någon gång efter bokmässan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar