2016-10-26

Mässdags - igen!

I morgon börjar Helsingfors bokmässa! Jag är mycket ivrig. Som vanligt är bland det roligaste att få träffa folk man annars sällan kan umgås med för att de bor långt borta, som Malin och Siri Pettersen. Jag hinner hem till natten två av tre nätter, den tredje tillbringar jag i Helsingfors. Man är ju bjuden på svenska ambassadörens mottagning, bevars, då kan man inte stressa till sista tåget hem.

Jag kommer att lägga upp bilder från mässan på instagramkontot @thisissvenskfinland som jag har hand om denna vecka. Har jag nämnt det? Nå, nu nämnde jag det i alla fall. Det skall bli roligt att ha något annat att fota för det kontot än min dator och min hund.

Svårt dilemma: har ännu inte valt vad jag skall ha på mig. Det lär ge sig i morgon. Hoppas jag.

I morgon har jag bara ett framträdande på mässan, kl 12 på Edith Södergran-scenen. Men på fredag och lördag kommer jag att springa runt som en skållad råtta. Ses där!

2 kommentarer:

  1. Jej, ha så kul! Jag kommer antagligen att vara där lördag och söndag (hinner inte nu i veckan), kanske vi ses :-) Försöker iaf pricka in lördagens panel.

    SvaraRadera
  2. Nån av dem iaf, alltså :-)

    SvaraRadera