2016-09-05

Ny vecka, ny Naondel

Ny vecka, nya tag. På kö står: kolumn, novell, pjäs, Maresi II. Och festförberedelser inför onsdagen. Jag upprepar den öppna inbjudan, men insåg nyss att de som inte är på FB såklart har svårt att se detaljerna om festen, för att jag i det länkade inlägget bara hänvisade till FB. Festen är alltså på onsdag, på Piece n Love på Nylandsgatan, kl 16-19! Om du inte är på FB, anmäl dig i kommentarerna till detta inlägg. Och du som är på väg: skippa blommorna! Det är en gåva nog att du vill komma och fira med mig.

Men först: tillbaka till Naondel. I natt fick jag Annie Primes översättning av romanen, och har tajt deadline på mig för att läsa igenom den. Så allt annat får vänta, medan jag åter kastar mig in i ursystrarnas värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar