2016-09-08

Festen i bilder

Det är svårt att formulera mina tankar så här dagen efter releasefesten, men: TACK. Alla ni som kom, skålade, minglade och skrattade med mig - ni är guld värda. Jag låg sömnlös en stor del av natten och önskade att jag haft mer tid att tala med var och en. Men vet att jag uppskattade att ni kom något oerhört, även om vi bara bytte några ord med varandra.

Alla fotografierna nedan är tagna av Christine Saarukka, min personliga paparazzi.













TV-nyheterna var också på plats och filmade och man kan se klippet på Arenan (klicka här). Det börjar vid 19.30 minuter in. Men att mina böcker främst läses av "unga flickor" ställer jag mig lite tvivlande till, jag vet inte varifrån de tagit den statistiken...

1 kommentar:

  1. Jag kan ange mej själv som exempel, är 50+ och tycker verkligen att dina böcker passar för vilken ålder som helst!!!
    H. Bitte

    SvaraRadera