2016-09-07

Fest!!!!!!!

Tänk att man kan vara nervös också för sin egen releasefest! Jag har legat vaken under de tidiga morgontimmarna och stressar över allt möjligt och omöjligt. När jag inte kom på nåt mer kring festen att stressa för började jag bekymra mig för sonens skolstart, när och varifrån skolskjutsen kommer att gå, när han är hemma på eftermiddagarna, om det ordnas eftis osv. Det är ju bara ett år dit, bäst att ta ut all stress på förhand.

Jag vet att sen när jag väl sitter på tåget till Helsingfors kommer allt att bara kännas roligt igen. För det är härligt med fest, och jag är så glad över att det verkar vara så många som vill komma och fira med mig! Till och med TV-nytt kommer att vara på plats! Och om 16 är en omöjlig tid (jag vet att det är för tidigt för många, speciellt de som inte jobbar i stan) så går det bra att droppa in senare, vi är på Piece n Love till 19 och sen rumlar vi säkert så småningom vidare nånstans.

Under kvällens lopp kommer jag att lägga upp bilder på Instagram, följ mig gärna på @turtschaninoff. Om du är på väg och vill lägga upp bilder, använd gärna taggen #Naondelrelease!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas det blir en fin fest :-) Jag kommer, men inte förrän närmare fem, måste jobba.

    SvaraRadera