2016-03-08

Tuggummits omslagspapper

Min redaktör tyckte att jag inte gjorde så bra reklam för Naondel igår. "Grått, luddigt tuggummi" - jag kan se att det inte är speciellt frestande. Men det är ju bara för MIG som det känns så, efter att ha harvat på med texten i två år och två månader. Ingen annan kommer ju att ha tuggat på det här tuggummit så länge. För läsarna blir det en helt ny fräsch smak, i vackert blått-rött-silverfärgat omslagspapper.

Omslaget ja - jag har visst inte delat med mig av det än? Jag visste inte om det var offentligt, men jag ser att Tammi publicerat sin höstkatalog, så då måste det ju vara det! Här är alltså det finska omslaget, det svenska är inte färdigt än. Det blir alltså samma omslag på svenska och finska, precis som med Maresi, så det är bara texten som blir en annan. Och här en länk till Tammis höstkatalog.




8 kommentarer:

  1. Wow! Jättesnyggt!! Och jag fattade nog precis vad du menade med tuggummit, så är det ju när en harvar omkring med samma text dag ut och dag in.

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ så fint! Wow! Ser verkligen fram emot att läsa. Grattis!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du fortsätter erkänna när det känns som grått tuggummi (såsom det ska vara på en skrivarblogg, jämfört med en glansig författarblogg) och ser lika mycket fram emot boken ändå! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klarar inte av att vara glansig :-)

      Radera
  4. väldigt vackert omslag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Minna, vad roligt att du tycker om det!

      Radera