2016-01-07

En vecka kvar!

Dagis börjar igen idag, hurra! Föräldrarnas lättnad är stor, barnet är måttligt roat. Vi har väl sådär -24 grader här just nu, det var kallare under natten. Barnen får leka inne idag, som tur är.

Om exakt en vecka lanseras Maresi i England. Så. Ohyggligt. Spännande. Men den lär finnas till salu i vissa bokhandlar redan. Idag skall jag få mitt slutgiltiga schema för resan, men det vet jag redan att det är späckat. Det är oerhört spännande och intressant att få följa med hur en PR-byrå som Riot Communications arbetar och hur mycket de verkligen får till stånd. Recensioner, intervjuer med olika media, artiklar - listan på sådant som redan skett, sådant som är bokat och sådant som fortfarande är under förhandling är flera sidor lång. Och ja, jag får fortlöpande skriftliga rapporter på hur arbetet fortskrider.

2 kommentarer:

  1. Wow, måste vara väldigt intressant att jobba med proffs från "stora världen". Jag är säker på att Maresi och du kommer att ta världen med storm! Lycka till resan, ska bli spännande att följa med. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skall rapportera så mycket jag kan på FB, insta och twitter!

      Radera