2015-09-18

Furiously Happy

Jag har ibland nämnt The Bloggess här på bloggen, en blogg som jag följt länge och jag har också Jennifer Lawsons första bok, Let's Pretend This Never Happened. Nu kommer hon ut med Furiously Happy, a funny book about horrible things. Och den har världens bästa boktrailer. För alla oss som är lite söndriga och skeva. Jag fick på förlagets höstfest i onsdags höra att jag alltid är så glad. Och det är hemskt fint att det är bilden folk har av mig - men det är ju oerhört långt från sanningen. Jag bara visar den andra sidan av skylten utåt mer än jag visar den första.








7 kommentarer:

  1. Jäklar vad det blev suddigt där på slutet!

    SvaraRadera
  2. Vill bara tacka för att du tipsade om Jenny Lawson - jag är halvvägs igenom Let's Pretend This Never Happened och den är helt fantastisk. Ska läsa Furiously Happy såfort jag lagt vantarna på den. Tittar på videon ibland och blir lika tårögd varje gång.

    SvaraRadera