2015-05-21

Sneak peak på omslag!

Sitter på tåget hem nu. Snart, alldeles snart, skall jag få krama om min älskade lilla familj. Jag kan knappt bärga mig.

I Helsingfors fick jag träffa Adam Freudenheim, min förläggare på Pushkin Press. I all korthet kan jag säga följande om det mötet: awesome. Att få en inblick i hur de tänker kring alla dessa spännande saker som hardcovers och paperbacks och kampanjer och förhandsexemplar (det skall göras två olika!) är oerhört stimulerande. Och jag fick dessutom se förslag på det brittiska omslaget till Maresi. SÅ snygga. Vilket det än blir av dem kommer dett att bli en vansinnigt läcker bok. De tänker mer crossover än YA med boken, vilket även påverkar hur de väljer att utforma omslaget.

Nu tänker jag inte blogga de närmaste tre dagarna åtminstone. Nu är det familjeliv och trädgårdsarbete som gäller ett tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar