2015-05-13

Hittade något nytt

Solen skiner, det blåser friskt och jag har just arbetat från 7.30 till 12 och skrivit 3000 ord. Jag upptäckte dessutom en ny berättelse, hoppsan! En fortsättning på Naondel, som ju är en prequel till Maresi, men denna nya berättelse utspelar sig också före Maresi. Klart som korvspad, va? Nu krampar axel och höger arm, nu är det dags att värma lite linssoppa och sen ge sig ut i undret som är Visby om våren.

Det kommer att bli många foton av denna samma vy, jag beklagar. Men den är så underbar.


4 kommentarer:

  1. Så vackert! Och vilken oändligt blå himmel.
    Härligt att hitta en ny berättelse, bara sådär.
    Lycka till med ditt fortsatta skrivandet och ha det så härligt i Visby! Jag har varit där ett par gånger (i augusti) och det är en fin gammal stad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Staden känns nästan overklig, så fint är här!

      Radera
  2. Härligt med ny berättelse, och Visby-bilder! Jag har bott där i några år faktiskt! :)

    SvaraRadera