2015-05-05

Flervals

Tystnaden på bloggen beror på

a) Ohälsa (egen och/eller familjens)
b) Att sonen börjat vakna 5.30 och jag är en levande zombie
c) Att jag fokuserat på sommarpratet (som äntligen är inbandat)
d) Att vår bil är sönder och vardagen därmed 1000x svårare (att cykla uppförsbacke till dagis med en 20+ klimp bakpå som muntert ropar "Snabbare! Snabbare!" fyra gånger i minuten tar lite ner på dagsformen)
e) Att deklarationen skall in och jag får sterv av Skatteverkets nätsidor (kan man ladda upp mer än en fil som bilaga? vah, vah?)
f) Att jag skriver på romanen

Varsågod, välj alternativ själv.
Fast väljer du f) har du fel.

5 kommentarer:

  1. Jag väljer att föredra f).

    SvaraRadera
    Svar
    1. TÖÖÖT. Fel svar. Du är ute ur tävlingen.

      Radera
  2. Hehe. Tänk så mycket effektivare motion du får med cykel + tyngd! Som dessutom verkar ha läggning att bli en personlig tränare av det hurtigare (eller mera sadistiska) slaget... Men tänk om han skulle rossla som en zombie i stället?

    SvaraRadera
  3. Jo, han var verkligen en bra demontränare... Men idag fick vi bilen tillbaka, hurra!

    SvaraRadera