2015-03-05

Hit och dit

Igår blev jag intervjuad på Arbis och fick lysande frågor av Katarina von Numers och det var jätteroligt! På tågresan filade jag dessutom på den där texten jag bloggade om igår. Den blir not riktigt okej! Idag kommer jag att undervisa (föreläsa? vadheterdet?) på Aaltouniversitetet hela eftermiddagen. På engelska. Mycket intressant och helt nytt för mig! Jag är inbjuden av min mednominerade för Finlandia Junior, Saku Heinänen, som är professor i grafisk design och visuell kommunikation (hoppas jag översatte rätt från finskan där). Han är också författare till Zaida ja lumienkeli. På kursen vill de ta in saker som storytelling vilket jag tycker är mycket spännande. Hoppas jag kan ge några nya perspektiv! "Searching for your story" är deras tema denna vecka, och det är ju nåt jag verkligen ägnar mig åt. Dagligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar