2015-01-29

Fotobevis

Det har dröjt ett tag men här kommer äntligen foto på den lilla "jackan" jag sydde häromveckan! Det är egentligen inge riktig jacka, för den är ofodrad och alldeles för kall. Men kanske på sommaren? Den här är jag riktigt nöjd med. Men sedan sydde jag en till, samma modell (ville spara tid när jag en gång hade mönstret) men ett annat tyg. Och på den drar sig ärmarna jättekonstigt fast jag inte förstår varför, och så blev det bara inte en snygg kombo av tyg&modell. Så dit for de pengarna och arbetstiden...


6 kommentarer:

  1. Jättefin. Det är sådant jag önskade att jag hade tid och tålamod till :D färgerna passade dig perfekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tålamod har jag egentligen inte alls, så det är underligt att jag fick den färdig utan raseriutbrott.

      Radera
  2. Mycket tjusig! Jag gillar både färgerna och knapparna och den på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Undrar om inte knapparna suttit i nån av mammas sextiotalsklänningar.

      Radera