2014-10-31

En dag att minnas

Det var en mycket speciell dag för mig idag. En sån där som det är lite svårt att landa efter. Att få äta lunch hemma hos någon jag beundrar, som format den jag är och mitt författarskap... Det var stort. Och så fick jag med mig hem detta.



Aderton signerade böcker.
Fattar ni? Aderton signerade böcker. Fick jag. Av Irmelin Sandman Lilius
Och så fick jag se huset. Fullt av böcker och konst. Och denna hemliga dörr. Jag måste få en sån till mitt arbetsrum. Bara måste.



Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra av kvällen. Läser några böcker, antagligen.

4 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av att läsa om ditt besök :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Jag var hemskt glad idag jag med! Glad och darrig.

      Radera
  2. Så otroligt coolt :-) Så roligt (och skrämmande) att få träffa sin idol sådär.

    SvaraRadera