2014-10-23

Bokmässajee!

Aj aj att det var roligt att få prata om världsbyggandet idag på Södergranscenen! Förresten, för alla de som inte kan eller vill ta sig till bokmässan i Helsingfors - Arenan livestreamar allt program på just Edith Södergranscenen. Till exempel morgondagens programpunkt kl 11, då Mia Franck, Henrika Andersson och jag samtalar med Janina Orlov om fantasy som verklighetsflykt och en hel del annat. I morgon skall jag riktigt njuta av bokmässan - se andras programpunkter, shoppa böcker, vimla lite på matmässan nästgårds och ha mig. Ända till kvällen. Idag hade jag brått, eftersom jag skulle hem och föra sonen på fyraårskoll på rådgivningen. Den gick finfint, och han är hela 110cm lång!

4 kommentarer:

  1. Satt i andra raden och lyssnade i dag men hade bråttom vidare, i morgon ska jag komma och säga hej! :) Men tack för dagens snack, superintressant och inspirerande att höra dig tala!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var roligt att vi hann prata på fredagen! Lycka till med allt!

      Radera
  2. Roligt att se och höra dig igen! Jag hade tänkt lyssna på nytt idag, men vi kom inte iväg i tid :-(

    Och GRATTIS! till det fina och välförtjänta priset :-)

    SvaraRadera