2014-09-11

Studio Hbl

Igår gav jag min första intervju om Maresi. Det blev Studio Hbl som hade den äran. Jag fick träffa Peppe Öhman som hastigast, och själva intervjun sköttes av Janne Strang, som får 100 poäng för att han inte en enda gång tog ordet "fantasy" i sin mun. Vet ni hur ovanligt det är? Jag undrar om jag någonsin förr fått prata om bara boken, på sina egna meriter, inte som en del av en genre. Däremot klarade jag ju inte av detsamma, utan använde termen både en och flera gånger... Helt miljöskadad, tydligen.

Hos Peppe finns ett foto från sessionen, jag visar vänligen upp alla mina tänder för Janne, tydligen i tron att han är tandläkare. Senare idag borde inslaget dyka upp på Studio Hbls sidor. Håll utkik där!

EDIT: Här finns en direktlänk till inslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar