2014-09-23

Releasefest

Omtumlad, trött och glad sitter jag hemma i min egen Enterprise och försöker smälta gårdagens underbara releasefest. Vi hade fullt hus och jag är så oerhört glad och tacksam över alla fina människor som ville komma och fira med oss. Det var alltså gemensam releasefest för Maresi, Henrika Anderssons En skärva av själen och Lena Frölander-Ulfs En sann historia.



Jag fick flera gånger under kvällen frågan "Hur känns det nu?" och jag visste aldrig riktigt vad jag skulle svara. Hur känns det att boken är ute? Roligt, skönt, en lättnad - men samtidigt fjärmar jag mig hela tiden från Maresi nu. Hon är inte länge min bebi, hon är en stor flicka, ute i världen på egna ben. Jag har en ny kärlek som upptar min uppmärksamhet. En ny berättelse som fyller min själ. Maresi glider allt längre bort.

Men glad är jag, glad över mottagandet boken fått, glad över recensionerna och feedbacken och framför allt, glad över att mina vänner ville komma och fira och glädjas med mig.

Fler bilder t.ex. hos Mia.

2 kommentarer: