2014-09-22

Mer festande

Fantastik igår var jätteroligt! Viken VIP-behandling jag fick av arrangören Ben och hans förtjusande hustru Susanna, som dessutom var min minder. De skötte om mig så oerhört bra, och som gåva fick jag en bok jag länge velat läsa, Castle Waiting. Jag vill genast vara hedersgäst igen om det alltid är så här :-) De programpunkter jag själv inte deltog i utan fick lyssna på var väldigt intressanta. Bra planerat all around! Bilder från dagen hittas på mitt Instagramkonto, där jag heter mitt efternamn.

Ikväll blir det glamoröst gemensamt releaseparty för Maresi, Henrika Anderssons En skärva av själen och Lena Frölander-Ulfs En sann historia. Jag är lite stressad över allt som skall transporteras till Helsingfors och all mat som skall fixas. Och sen om maten skall räcka. Och om jag kommer ihåg att packa allt. Och och och...

Men roligt skall det bli! Foton följer på tisdag! Men på Instagram kommer de löpande under kvällens lopp.


2 kommentarer:

  1. Hej jag har ett projekt om dej just nu i modersmål. Skulle gärna vilja veta lite grejjer rakt utav dej! Så jag tänkte skriva lite frågor och så hoppas jag att du vill svara :)
    1. När började du skriva?
    2. Vem hör till din familj? (ej namn)
    3. har du ett annat yrke förutom författare?
    4. Vilka är dina ''kändaste'' böcker?
    5. Något annat roligt du vill berätta.

    Hoppas du svarar! Skulle betyda massor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej anonym :-)
      Jag skall försöka svara, helt kort, hoppas det går bra så!
      1) När jag var fem år gammal.
      2) Mamma, syster, fammo, man och barn.
      3) Inte nu längre, men jag har jobbat som journalist.
      4) Det vet jag inte! Hur mäter man det?
      5) Att jag är jättebra på att fickparkera.
      Lycka till!

      Radera