2014-09-23

Fler festbilder!

Jag fick nyss en hel bunt med bilder av min mamma, som var festens paparazzi. Här följer ett urval! Lokalen var alltså underbara Villa Kivi, författarvillan vid Tölöviken. Kristallkronor, författarporträtt på väggarna och glamour för hela slanten!

Buffén

Skål och välkomna!

Basse synar buffén.

Min underbara syster Alexandra som Maresi är tillägnad.

Lena läser ur En sann historia

Jag läser ur Maresi.

Henrika berättar om En skärva av själen.

Ursula Vuorenlinna och Anna Gullichsen, två kolleger, och framför dem Anna Dönsberg.

Två av mina bästa vänner, Hanna Mannerström och Linda Bondestam.

Bästa klassföreståndarn då det begav sig, Misha Eriksson (numera rektor för Ekenäs gymnasium) och min ypperliga redaktör Sara Ehnholm Hielm.
Fotograf till samtliga bilder alltså Christine Saarukka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar