2014-08-25

Sneak peek på Maresi!

Okej, så so much for no excuses: jag skrev ingenting idag.
Sånt är det ibland. Det var för mycket som kom emellan.

MEN! På posten kom förhandsexemplaret av finska Maresi. Det har inte gjorts förhandsexemplar på mina andra böcker, så det här är hemskt spännande för mig. De skall delas ut bland librister innan själva boken kommer från tryckeriet. Det enda som saknas från denna version är kartorna.




På insidan av pärmen har min finska förläggare skrivit väldigt vackert om mitt världsbygge.

Nu är boken faktiskt snart här! Det slog mig att det innebär recensioner också. Det hade jag på nåt vis glömt. Eller snarare förträngt.
Gulp.

1 kommentar:

  1. Jag läste på fb att den kommer ut första veckan i september- jag kommer inte att läsa den genast. Tragedin är oerhörd. *Snyft*

    SvaraRadera