2014-08-18

Nytt hem

Äntligen har jag fått fixat till en ny look för hemsidan! Och med *jag* menar jag *min man*. Ibland är det bra att vara gift med en som jobbar med webdesign och annat digitalt. Min gamla hemsida var från 2009 tror jag, så det var minsann på tiden. Jag tycker den är urtjusig nu. Besök den gärna och rapportera eventuella buggar!* Och stavfel. Och länkfel.










*Min man hade problem med att få upp den nya sidan på sina webbläsare, de flesta blandade den gamla och den nya, men när han uppdaterade t.ex. Chrome funkade det bra. Jag hade inga problem.

2 kommentarer:

  1. Sidan är riktigt stilig! Snyggt färgschema, stilrent. Fint författarporträtt också.

    SvaraRadera
  2. Tack! Porträttet är taget av begåvade Karin Lindroos, karin.ratata.fi
    Jag skulle vilja få in samma färger här på bloggen också.

    SvaraRadera