2014-08-15

Nattliga croissanter och annat syndigt

Alltså, det här att efter sommaren och ett liv i shorts och måttligt ren t-skjorta från nittiotalet få klä upp sig, åka in till stan och gå på fest - det är grejer det. Lägg till att jag fått umgås med roliga och smarta kolleger och det blir bara bättre. Peppes releasefest var på alla sätt ypperlig. Jag hann byta några ord med festföremålet. Jag fick prata med Mia 'skrivmaskinen' Franck vars arbetsmoral denna sommar varit otrolig. En massa annat bra folk var på plats och efter festen övernattade jag hos svärmor där jag åt croissanter och såg på dålig film mitt i natten. Det kändes övermåttan dekadent för en småbarnsmamma.

I morgon skall jag snacka poddar i Hangö, i en paneldebatt med bland andra Peppe. Sen skall familjen och jag sampla Hangös kulinariska utbud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar