2014-05-22

Supertorsdag

Idag är ingen vanliga dag. Nej! Idag är det releasefest för Maraminne, den andra delen i Mia Francks mörka fantasytrilogi. Det betyder att efter arbetsdagens slut skall jag dra på mig en klänning och sätta mig på tåget in till hufvudstaden.

Dessutom är det torsdag, vilket betyder ett nytt avsnitt av Fantastisk podd! Nu är det Grupp Finlands tur - Mia Franck, Hannele Mikaela Taivassalo, Maria Turtschaninoff och Jenny Wiik diskuterar språk i fantasy.

Nu skall jag försöka rida på denna wave av awesome och skriva något bra, också. Eller helst ens skriva nåt, punkt.

4 kommentarer:

  1. Grattis till Mia F!
    Jag har lyssnat på podden och det var väldigt intressanta diskussioner ni hade! Tack till er för att ni delar så frikostigt av tankar och idéer och erfarenheter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! Jag blir verkligen jätteglad av att höra att du tycker om den.

      Radera