2014-05-28

Jag och så en massa kändisar

Snart är det Bokmässa i Göteborg. Det är fyra månader dit, kanske ni nu invänder. Jaja, petitesser. Fyra månader går i ett huj! Speciellt när man har så mycket fint att se fram emot. Som mitt lilla seminarium med Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg. Ni vet. Dedär som skrivit Cirkeln-trilogin. Vi skall bli intervjuade av Johanna Koljonen. Ni vet. Hon som igår intervjuade Neil Gaiman i Stockholm. Det kommer med andra ord att bli one degree of separation mellan mig och Gaiman.
Alltid smakar det lite fågel.

Alltså, jag måste verkligen anstränga mig och försöka hitta på något smart att säga i det sällskapet.

Seminariet har rubriken Flickbilden i fantasy och är på lördag kl 10. Boka din resa till Göteborg redan NU!

Ta en titt på hela seminarieprogrammet här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar