2014-04-23

Rådd-djuret

Det är ett märkligt projekt det här nya. Jag bär verkligen med mig det hela tiden. Också nu då påsk och annat kommit emellan och jag inte skrivit på ett tag, så tänker jag på det hela tiden. Allt jag läser och ser filtreras genom ett projektfilter - "Kunde man applicera detta? Kunde någon vara sådan? Jag får inte glömma att tänka på..." Jag har också blivit oerhört glömsk och tankspridd. Det har jag iofs alltid varit, men på sista tiden har det blivit etter värre. Jag tankade bilen häromdagen och satte fel bensin i. Jag kommer inte ihåg något längre. Det kan ju hända att jag håller på att bli senil, men jag tänker skylla på författarhjärna. Det låter så mycket finare.

Idag styr jag kosan västerut, mot Åbo, där vi skall banda in några nya avsnitt av Fantastisk podd. Jag hoppas jag kommer ihåg vad jag skall säga i alla fall... I morgon dyker förresten ett nytt avsnitt upp - Grupp Västkusten pratar under rubriken Kakor. Mystiskt så det förslår!

2 kommentarer:

  1. Och som vi poddade. Hå hå. Man är ju helt proppfylld med poddsnacksalighet. Mycket roligt alltsammans!

    SvaraRadera