2014-04-09

Makover

Det är verkligen, verkligen tid att fixa en ny hemsida nu. Den jag har knåpade jag själv ihop när Arra skulle komma ut, 2009. Då visste jag inte riktigt hur jag ville profilera mig, och inte så mycket om hemsidor heller. Det finns alldeles för mycket där, strukturen är inte tydlig och layouten är inte så professionell som jag skulle önska. Så nu har jag vidtalat en mig närstående webdesigner (så närstående att vi bor under samma tak) att planera nya sidor åt mig. Senast i höst, när Maresi utkommer, skall jag ha en ny hemsida. En som ser mer ut som jag. Tills dess får jag nöja mig med att jag åtminstone lyckades uppdatera sidorna så de inte handlar om hösten 2013 längre...

1 kommentar:

  1. Haha. Min närstående programmerare har ungefär i två år lovat fixa en ny hemsida åt mig. Men jag litar mer på din webdesigner.

    SvaraRadera