2014-03-18

Skriva fantasy - bootcamp!

Snart är det åter dags för workshopen i att skriva fantasy på Axxell! Det blir tredje året i rad som den hålls, men i år ser workshopen lite annorlunda ut. Vi vänder oss till unga fantasyälskare, 15-20 år, som i tre dagar vill skriva och prata om fantasy - på internat! Starta ditt sommarlov med en riktig fantasy bootcamp 2-4.6. i Esboskogarna. Jag tror att det kan bli en riktigt speciell kurs, och nu finns inga hinder för er som bor längre bort, eftersom man kan övernatta på skolan (begränsat antal platser, dock, så skynda dig om du är intresserad!).
Läs mer och anmäl dig här! Lärare är Åsa Stenvall-Albjerg och jag. 

2 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar detta till alla som är unga och lovande! Och satt jag inte så grundligt fast i en alltför realistisk tillvaro vore jag nog frestad att fixa mig själv ett falskleg för ändamålet.

    Tänkte jag. Tills jag under ett skälvande ögonblick insåg att jag skulle behöva trolla bort MER än tio år. Så bra på smink är varken jag eller hustrun. Hur gick det här till?

    U.J.

    SvaraRadera