2014-03-06

Segt, segt

Att gå igenom språkgranskningen är ett långsamt jobb. Och jag är en otålig person med kort koncentrationsförmåga. Så det går sisådär det här. Jag borde komma på nån morot, alternativt piska, för att få igång mig. Igår gick det mer än lovligt långsamt. Bara några sidor framåt. Jag vill bli färdig så att jag får återgå till det nya skrivandet. Det gick ju så bra! Det känns surt att vara tvungen att avbryta mitt i.

Hej, jag har det! Och jag kom verkligen på det precis just nu. När jag är färdig får jag skaffa mig den här.


Den är så jag. Och så vårig. Helt perfekt. Okej Maria. Sätt igång och jobba nu då.

3 kommentarer:

  1. Den är underbar! Skynda dig så du kan fånga de första vårdagarna med den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, Cap'n! Men huuur kan något vara så seeegt...

      Radera
    2. Sen måste jag hitta gula skor att matcha den med...

      Radera