2014-02-17

Sport&skriv

Det är sportlovoch jag har rest norrut med sonen till min mammas stuga i Österbotten. Jag har krossat smartphonen och min internetfasta blev med ens mycket strängare än avsett. Universum vill kanske säga mig något... Det är i alla fall mycket lättare att sätta sig vid datorn och skriva när jag inte ens kan kolla mejl först. Jag sover i en liten stuga utan internetanslutning, nämligen. På morgonen kan jag därför gå direkt från säng till skrivande, medan barnet skidar med sin mormor. Ganska bra ordnat, trots allt.

Men jag nås just nu inte alls per telefon utan endast per epost.

2 kommentarer:

  1. Hej Maria! Jag fick din fina lärobok i historia i handen i går. Gratulerar till ett så fint och genomarbetat alster! Hoppas att klasslärarna hittar fram till den. Allt gott! önskar Sandra Bernas, VÖS 7-9 i Vasa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och jag hoppas också den blir en fin succé :-)

      Radera