2014-01-08

Vårens program

Jag har helt glömt att berätta om vårens program!

För våren har nästan inget program. Jag har ett litet stipendium som jag försöker sträcka så långt det går, och jag skall ägna årets första sex månader åt research och skrivande.
Jag har ett skolbesök i januari i Helsinge, uppträder på Educa-mässan med Tidspiraten 13.00-13.30 i Schildts&Söderströms monter. Så deltar jag i UngInfo här i Karis på Luckan den 31.1.
I februari reser jag till Österbotten och gästar Jakobstad, Kronoby och Nykarleby 3-5.2. med olika skolbesök.
Den 15.3. blir det Kirjakekkerit i Karis.
April och maj är sedan helt utan program, och i juni blir det åter fantasyworkshop på Axxell med Åsa Stenwall-Albjerg. Denna gång på internatet i Esbo, 2-4.6, tre intensiva dagar! Läs mer och anmäl dig här. Jag skall skriva mer om workshopen längre fram.

Som synes har jag härligt mycket tid för att skriva&researcha. Visst brukar det dyka upp lite fler skoluppdrag med mera an eftersom vårterminen lider, men fullspäckat lär det inte bli. Och det är skönt: hösten lär bli desto vildare. Den brukar bli det då en ny bok kommer ut. Bokmässor! Bokkalas! Kanske till och med en releasefest...? Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar