2014-01-08

Stollängtan

Dagens I-landsproblem: Jag blev ju förtjust i en fåtölj precis innan jul. Sedan visade det sig att jag tydligen varit väldigt snäll för jag fick några slantar av julgubben, och skulle nu har råd med den där fåtöljen. Nu sitter jag och researchar och läser en massa böcker, då stolen skulle vara den perfekta läsplatsen. Och jag kommer aldrig åt att hämta den från Ikea. Jag behöver maken till det nämligen, ensam bryter jag bara ryggen om jag försöker lyfta lådan. Så nu sitter jag här, stollös, och suktar.

4 kommentarer:

  1. Jag är påväg till Ikea den närmaste månaden, kanske vi kan ha ett joint mission?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det! Eventuellt får jag det fixat nu på fredag, om inte så hör jag av mig!

      Radera
  2. Annars så vet jag att pojkarna (jo, faktiskt mest pojkar) på Ikea hjälper till att packa in i bilen vid behov. Har själv fått hjälp. Inte behöver du ensam - fråga där vid infodisken bara där man tar dem/får dem från lagerhyllan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh, då kunde jag ju ha köpt den då när jag var och provsatt... :-(

      Radera