2014-01-30

Fastedags

Jag har tänkt ta internetledigt i februari igen. Ger en liten varning så här nån dag innan. Det blir Month of Letters igen - vem är med? - och så tänker jag passa på att detoxa från FB, bloggar och twitter. Mejlen kan jag inte skippa. Men jag behöver bli fri (eller i alla fall lite friare) från mitt extrema beroende. Jag tänker ändå inte räkna Netflix eller fina dokumentärer på Youtube som nätanvändning, eftersom det för mig är TV - jag ser på TV ungefär en gång i veckan (utom barnprogrammen). Jag har ännu inte bestämt mig för om jag slutar blogga eller upprätthåller bloggen med hjälp av ett foto om dagen, t.ex. Vi får se. Jag har en dag på mig att bestämma mig!

Som vanligt tror jag inte att jag anmäler mig formellt på Month of Letters-hemsidan, men jag deltar ändå och tar gärna emot post! Om du är intresserad, mejla mig på den adress som finns på min hemsida.

4 kommentarer:

  1. Jag är rätt trött på bruset just nu och ska se om jag kan hitta sätt att stänga ned lite.

    Beträffande breven har jag ju att återupprätta min heder från förra året. Tyvärr är det nog inte läge för det i år heller . Men jag kanske skriver en rad om jag kommer på något intressant att skriva om.

    U.J.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar redan betvivla att jag kan stänga ute bruset. Jag är så beroende. Men brev skall jag skriva.

      Radera