2013-12-22

Dålighetslistan

Saker jag är dålig på:

  • Att rita. Jag är riktigt, riktigt dålig på det. Men jag har alltid beundrat dem som kan, och jag skulle kunna titta på någon som ritar bra nästan hur länge som helst.
  • Att sjunga. Tyvärr räcker mina konstnärliga talanger tydligen bara till att skriva.
  • Att fortsätta med en motionsform mer än 2-3 månader. Hur bra det än gått låter jag alltid vädret eller en förkylning sätta käppar i hjulen.
  • Att kontrollera mitt explosiva humör.
  • Att bete mig värdigt bland folk.
  • Att bry mig om och vara ambitiös med något annat jobb än skrivandet.
  • Tålamod.
  • Att komma ihåg att köpa diskmaskinstabletter.

3 kommentarer:

  1. Extremt hög igenkänningsfaktor på punkt tre, vet inte hur många gånger jag har "börjat om" med den j*kla träningen. I olika former. Varje gång med samma naiva förhoppning. En vacker dag kanske... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar ge upp hoppet snart...

      Radera
    2. Ja, men sen får man säkert ett ryck efter nyår och blir alldeles ambitiös igen. :)

      Radera