2013-11-25

Med ens var jag färdig

Sonen däckade kl 19. Så jag tänkte att jag kan ju redigera lite.

Och plötsligt är jag färdig. Det är bara stavningskollen kvar. Och det blev bra, vet ni. Riktigt bra. Jag fixade massor. Enorma mängder. Kände i hela kroppen hur mycket bättre det blev. Allra sist, i epilogen, hittade jag dessutom en helt awesome plantering. En jag inte insett att finns där, men som kan användas för både en prequel och en sequel. Om jag vill :-)

Problemet nu är att jag är så uppjagad att jag inte kommer att kunna sova. I morgon firar jag både recensionen och slutet av redigeringen med att skåla i något alkoholhaltigt, känner jag. Det får bli något gott att äta också. Hur låter det med saffransrisotto med ugnsrostad pumpa och pancetta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar