2013-11-13

Jag råddar till det för mig ytterligare

Igår kväll, läsandes Melting Stones på soffan, fick jag en idé. Först bara en abstrakt idé - "det där vore coolt". Men sedan, PANG - det där skulle passa in på den prequel-idé jag haft för Maresi. Och det, i sin tur, skulle kräva ytterligare omskrivningar av Maresi...

Argh. Som om inte den här omarbetningen var tillräckligt komplicerad som det är. Men varför göra det lätt för sig, eller hur? Nu har jag så många trådar i huvudet gällande omarbetningen, plus att jag skall lämna in en kolumn om två dagar som jag inte ens börjat på (men stort tack för era förslag!), och det är föräldramöte på dagis ikväll, så nu försvinner jag från nätet för resten av dagen. Jag får dyka upp tidigast någon gång sen kväll på bloggar, FB och Twitter igen. Ha en bra arbetsdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar