2013-10-05

Mia&Maria

Idag är det då dags! För första gången skall jag få äran att fungera som intervjuare på scen. Objektet är den fabulösa Mia Franck, som skall berätta om sin bok Martrådar i Gamla stadshuset i Ekenäs. Tid: 13.30.

Be there eller så kommer maran och tar er.

Ikväll blir det bokkalasets supé med uppläsning och live musik. Jag har fixat barnvakt och drar med mig maken så att jag äntligen äntligen skall få dansa! Woo! Fram med klänning och dansskor! Jag skall till och med göra min son glad och lacka naglarna. Han är alltid jätteledsen när jag tar bort nagellacket igen. "Varför mamma inga fingrar? När jag stor, jag också måla nagrarna."

3 kommentarer:

  1. Hur var dansen? Ont i fötterna? ;)

    Kan du rekommendera någon av dina böcker för 7-åringar, eller borde man vara lite äldre?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var UNDERBART att få dansa!

      Min första bok, De Ännu Inte Valda, lämpar sig som högläsningsbok för just den åldersgruppen, men den kan vara svår att få tag på numera. Bibban!

      Radera
  2. Tack! Jag måste ändå till bibban, har några böcker som de väntat på länge...

    SvaraRadera