2013-10-04

Hän on täällä!

Fredagen har varit finfin! En motiverad grupp åttor i Ekenäs högstadieskola avslutade BUK-veckan för mig. De orkade till och med fortsätta koncentrerat trots att vi blev avbrutna av brandalarm. Vi skrev tydligen så pennorna glödde för brandbilen kom...

Och sen när jag kom hem kom jag äntligen åt att öppna den låda som kom igår. Den innehöll det här:


Anaché i finsk översättning är äntligen här! Med skyddsomslag och foliering både på frampärm och bakpärm! Författarporträtt på "flappen". Jag visade det för E och frågade vem det är. "Mamma får bestämma", sa han, vilket han säger alltid då han inte vet. "Det är ju mamma!" sa jag. "Lite annorlunda mamma", sa E. Tammi har använt sig av mitt äldre författarporträtt, det som är från 2009. Tydlligen har jag ändrats en del sen dess...

1 kommentar: