2013-10-29

Blubb i bubblan

Kort rapport från bubblan: det känns redan bättre. Jag har gjort just det jag bestämt mig för att göra: Skött allt möjligt administrativt som halkat efter under mina resor. Hasat omkring i fula men bekväma kläder och otvättat hår. Druckit mycket te. Grundstädat köket medan jag lyssnat på podcasts. Gosat väldigt mycket med sonen, som nu inträtt i treårstrotset MED KRAFT. Så han behöver extra mycket närhet och kärlek. Det känns bra att jag nu är hemma igen och kan ge det.
Idag städar jag vidare. Skriver en kongressrapport. Går på långpromenad med hunden. Tvättar lite byk. Och: det rycker redan i skrivnerverna. Jag tror det kan bli dags att plocka fram manuset senast i morgon. Kanske redan idag.
I morgon skall jag också blogga om min ansiktsblindhet.

2 kommentarer: