2013-09-24

Tisdag och sånt

Idag skall jag ta den nya datorn tillbaks till Expertti så de får ta sig en titt på den. Den har nämligen inte funkat som den ska från början utan stänger av sig själv hela tiden och nu påstår datorn att den inte har ledigt minne kvar... Voj suck. I övrigt har jag övergett manusläsningen för tillfället. I morgon skall jag få ytterligare kommentarer på det antagna manuset, och så fort jag fått dem kommer jag ju att vilja sätta tänderna i omskrivningen. Istället har jag ägnat dagarna åt att förbereda mig inför Barnens och de ungas bokkalas nästa vecka, samt skriva diverse kolumner och krönikor som har deadline lite längre fram i oktober då jag kommer att vara alltför upptagen för att skriva något alls.

Och så har jag Pilates på eftermiddagen.

Det här blev ju ett i sanning rafflande inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar