2013-09-10

Antologin Naken

Idag är den officiella utgivningsdagen för antologin Naken som jag medverkar i. Den går att köpa t.ex. på Schildts&Söderströms hemsida. Boken handlar om sorg.

Ni som läser här får lite rabatt också - 
skriv "NAKEN" under "kampanjkod" så dras några euro bort från summan. Förlaget har samma porto i Sverige och Finland.

Den essä jag skrev till antologin är den svåraste text jag skrivit. Och antagligen den viktigaste. Och den jag kommer att kommentera allra minst. För det jag vill ha sagt, det har jag sagt i texten.


4 kommentarer:

  1. Jag läste din text till först. Och jag grät. Tack för att du skrev. Du är är så fin!

    SvaraRadera
  2. Ajo, tack också för ordet hugnad, jag trodde att jag kände till dom flesta svenska ord, men hugnad var nytt för mig.

    SvaraRadera