2013-08-28

Dagens frågelista

Skrifva-Mia skickade vidare en bunt frågor till mig. Så då svarar jag på dem här. Ja.

Vem inspierarde/uppmanade dej att börja blogga?
Det var min egen ensamhet som författare som först fick mig att börja blogga. Sedan dess har jag fått vänner via bloggandet och bloggar nu delvis för att fortsätta upprätthålla kontakten med dem.

Hur väljer man ämnen att blogga om?
Nå, jag skriver om det jag har i tankarna för tillfället. Oftast handlar det om mitt skrivande, ibland om nåt annat vardagligt. Jag känner ofta att jag är en tråkig bloggare: inga glamorösa LA-äventyr, inget "spännande modebloggande", inga glassiga foton.

Vad vet de flesta inte om dej?
Massor, hoppas jag.

Vilka tre ord beskriver din stil allra bäst?
Klädstilen: retro, kvinnlig, personlig (hoppas jag).
Skrivstilen: fantasifull, blommig, psykologisk.

Vad tycker du om att göra då du inte bloggar?
Jag läser, skriver, äter choklad och glor ut i tomheten.

Nu skall jag tydligen skicka frågorna vidare, så då får väl Minna, Nora och Nene svara på dem.

2 kommentarer:

  1. Det där med att glo in i tomheten. En viktigt sysselsättning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och fasiken vad bra jag är på det. Världsbäst, tror jag.

      Radera