2013-07-10

Läser just nu

Bland annat The Pattern Scars av Caitlin Sweet (nu signerad!!), Jane Austens brev, Aliette de Bodards Obisidan and Blood. Och så försöker jag ge Rothfuss Wise Man's Fear en andra chans.

Fast just nu är jag förkyld. Igen. För ungefär sjätte gången på tre månader (jag har tappat räkningen). SÅ TRÖTT PÅ DETTA NU. Man skall inte vara sjuk under vår/sommar. Just plain wrong. Så just precis nu orkar jag bara läsa Austens brev (kan inte koncentrera mig på en berättelse). Och se på Biggest Loser.

2 kommentarer:

  1. Jag har med en del av Jane Austens brev i min avhandling, men eftersom det är en corpus study har jag bara letat upp orden tea och coffee och inte egentligen läst breven, som dessutom bara är en liten del av allt mitt material. Borde kanske läsa dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är alldeles givande! En intressant inblick i ett helt annorlunda liv.

      Radera