2013-07-07

10 bilder från Finncon, plus Totoro


Fantastik på båda sidor Östersjön. Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren, Karin Tidbeck, Hannele Mikaela Taivassalo och jag.
Maskeradens prisutdelning - dvärgarna vann! De var verkligen jättebra. Cheryl Morgan är konferencier.

Tony Stark hade i sin godhet sponsrat Finncon.

 
Jag fangirlade på Karin Tidbeck.

Och hade henne att signera hela sin produktion åt mig.

Dinosaurie!
 
Några hobbitar hänger med Jon Snow.

Jag fick tillbringa en hel del tid med min brevvän Nene Ormes. Det gjorde mig GLAD!

Och så fick jag umgås mer med två väldigt fina människor, Sara Bergmark Elfgren...

...och Mats Strandberg. Att få utbyta tankar kring skrivandets villkor och livet med dem var guld värt.


Hela Finncon var jättefint och nu har jag blivit biten av con-flugan. Swecon i oktober nästa! Men söndagens program får bli för mig, jag tar mina Totoro-presenter och åker hem till familjen.



8 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en oslagbar helg! Önskar man kunde ha åkt... nå, kanske nästa år. Swecon ska jag definitivt gå på!

    // Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, kom på Swecon! Jag skall totally också gå.

      Radera
  2. Och jag har precis läst ut Anaché!
    Underbar!
    Min semester kunde inte ha börjat bättre.
    Jag satt i värmen på altanen och läste om snöstormar och kyla och ett liv som vi på något sätt har inom oss.
    Iallafall känns det som om jag har det.
    Fantastisk berättelse. Tack :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Vilken fin semesterpresent. För mig, alltså.

      Radera
  3. Haha, vilken underbar bild på dvärgarna <3

    SvaraRadera
  4. Men de hade inga av dina böcker till salu, så jag har fått beställa de vi saknade från Bokus. Det går det med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vadfalls! Skandal! De skulle ha böckerna där.
      Nå, bra att Bokus finns. De verkar dock inte ha Arra som pocket, vilket Adlibris har. För en spottstyver, I might add.

      Radera