2013-02-21

Sportlov i en dag

Idag har jag och mormor tagit barnet till simhallen. Han bara skrattade hela tiden, han tycker det är så oerhört roligt med allt vattnet. Det har varit lite si och så med jobbandet för min del, efter simhallen måste jag ta mig en tupplur. Men det var en av sakerna Sara försökte dunka i mig igår: att man måste visa sig själv nåd ibland. Och kanske det är ok med en dag sportlov också för denna författare.

Ikväll skall maken och jag ut på favoritkrogen och fira min födelsedag. Jag tänkte nyss på vilken tur jag har som är gift med nån jag trivs så bra med. Det finns ingen annan jag hellre skulle ha på andra sidan bordet på en bra restaurang.

2 kommentarer:

  1. Ja nåd ja. Verkligen. Redaktörs Sara E har fantastisk laserblick. Hon har (nästan) alltid rätt i sina Zarah Zyner gällande text och författare.

    SvaraRadera