2013-02-20

It's my party!

Idag fyller jag år! Från och med idag är jag närmare 40 än 30 (shut up, Kaj!).

Det firar jag med solsken. Det beställde jag och nu strålar solen från en nästan molnfri himmel. Jag blev också uppvaktad på sängen med en kram och "morro mamma", men vid sång blev det stopp. "Nej!" och pappa fick inte sjunga heller.

Men mycket gott fick jag. Och levande ljus.



Och som vanligt världens bästa presenter! Min man kan det där med - ja, med mig. Han vet precis vad jag tycker om.

Den t-shirten är nerdig på så många nivåer. Ser ni vem det är som låtsas vara vem? And also - WHEDON! Nu måste jag gå på nån con eller nåt så jag får ha den på.
Burken innehåller högkvalitetschoklad, och så fick jag ett väldigt vackert halsband också som inte syns så bra mot stolen.

Perfekt. Jag skall dessutom äta lunch med bästaste redaktören, och sen tror jag att jag skall unna mig att flanera genom stan. Bara för att solen skiner och jag kan.

10 kommentarer:

  1. va' fint! Stor födiskram och dagen är din.

    SvaraRadera
  2. Härligt du! Och grattiskram, hare bra!

    SvaraRadera
  3. Grattis Maria :-)
    Hoppas du får riktiga fördelsedagskort i brevlådan!
    Själv håller jag bra tempo i brevskrivarfebruari :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Och lämpliga cons att flanera med den supersnyggtnördiga t-skjortan är Åcon 6 (http://acon6.wordpress.com) och Finncon (http://2013.finncon.org/). :)

    SvaraRadera
  5. Så kul att läsa din blogg och att följa ditt skrivande. Grattis på din dag! /Kat

    SvaraRadera
  6. Grattis, Maria! Hoppas du får en fortsatt underbar födelsedag!

    SvaraRadera
  7. Grattis Maria! Vilka fina presenter, hoppas du njöt av promenaden och att resten av dagen fortsätter i samma stil. Kram!

    SvaraRadera