2013-01-31

Internetfastan börjar

Okej, så från och med i morgon försvinner jag från nätet. Jag kommer att kolla min epost EN gång om dagen, så vänta er inga snabba svar om ni mejlar mig. FB är off limits och jag kommer inte att läsa bloggar. Har det hänt nåt riktigt spännande i ert liv får ni gärna mejla mig/skriva ett brev istället :-)

Bloggen kommer inte att gå i ide utan den får leva som en fotoblogg - lite förklarande bildtexter är dock tillåtet. Jag svarar nog också på kommentarer.

Istället skall jag alltså skriva brev och dagbok. Och manus, såklart!

Ha en fin februari månad, skriv mycket både på dator och för hand och njut av att ljuset är på väg tillbaka!

4 kommentarer:

  1. Bra att du påminde mig - jag hinner nog bara med ett postKORT idag, duger det? Om jag skriver något annat än hälsningar från Christine?

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du har! Jag kommer att följa dig här alltid nu och då. Min skolbibliotekarie på Winellska skolan rekommenderade din blogg. Om du är intresserad/har tid, hittar du mig på http://lillabokmalen.blogspot.fi/.
    Där har jag lagt upp dig som favorit. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och roligt att jag blivit rekommenderad.
      Jag skall kolla din blogg - i mars :-)

      Radera