2012-11-12

Nano-stiltje

Igår var första dagen jag inte skrev något på Nanowrimo-texten. Jag var helt enkelt för Karnevalstrött. Och idag har jag - surprise surprise - naturligtvis darbbats av nån karnevalspest, och ligger och snörvlar och har ont i halsen. Så jag tror det blir oskrivet idag också. Jag insåg nämligen att jag ju egentligen ligger flera dagar före - eftersom jag för det här projektet siktar på 37 000 och inte de "riktiga" 50 000 Jag är nämligen egentligen par med var man borde vara för att nå 50 000 (något på 17 000 ord).

Risken är naturligtvis att jag faller ur tempot och texten genom att hålla paus. Speciellt som jag drabbats av den ökända vecka två-segheten. Så jag skall nog försöka skriva i morgon, om ens bara lite. Så att jag inte tappar takten helt..

2 kommentarer:

  1. Krya på dig. NaNo är ju inte över än. Så du hinner ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, jag unnar mig lite välförtjänt vila, tycker jag.

      Radera